28 жовтня 2015року в Чернігівському центрі професійно-технічної освіти відбулось засідання педагогічної ради. Тема: «Комунікативна культура педагога». Форма проведення педагогічної ради – прес-реліз.
Мета педради: 1. Ознайомити із змістом, формами та методами комунікативної культури у педагогічному процесі навчального закладу. 2. Показати необхідність роботи педагога над власною комунікативною культурою. 3. Надати рекомендації педагогам щодо розвитку комунікативної культури в їх педагогічній діяльності. Педраду підготували і провели: Пищик Олена Василівна – старший майстер, Горіла Наталія Михайлівна – голова МК кулінарних дисциплін. Протягом педради ми спробували відповісти на актуальні питання: 1. Що таке комунікативна культура? 2. Чи розуміємо ми що таке професійне спілкування? 3. Чи намагаємося ми професійно спілкуватись? 4. Чи є нас взагалі бажання дотримуватись культури комунікацій? Перед проведенням засідання педпрацівники відповіли на тестові питання анкети. Педколектив об’єднався в творчі майстерні, щоб прийняти участь в обговоренні питань педради. Засідання пройшло у доброзичливій, творчій атмосфері. Із задоволенням колеги переглядали відео-фрагменти з педагогічними ситуаціями по темі, які допомагали вирішувати творчі завдання. Мудрі думки В. О. Сухомлинського: «Педагог виховує насамперед своєю думкою, мисленням», «Розум виховують розумом, совість — совістю». Ці фрази стосуються передусім педагога, який за допомогою створеного позитивного професійного іміджу може продуктивно впливати на розум, серце та совість усіх учнів, педагогів, батьків учнів, техперсонал і в цілому на соціум. «Вчити самого себе» - девіз кожної особистості.
|