Зміст підготовки кваліфікованих робітників.
В
основі забезпечення якості освіти та освітньої діяльності є Державні стандарти
професійно-технічної освіти та Стандарти професійної (професійно-технічної)
освіти, на підставі яких розроблено робочі навчальні програми та плани
відповідно до вимог роботодавців та з врахуванням потреб регіонального ринку
праці. згідно ел. ліцензії, яка розміщена в ЄДИНІЙ ДЕРЖАВНІЙ ЕЛЕКТРОННІЙ БАЗІ з питань освіти.
https://registry.edbo.gov.ua/university/1863/professions/
Для
змісту підготовки кваліфікованих робітників Чернігівський центром ПТО
розроблено навчально-програмову документацію з кожної ліцензованої професії:
«Кухар. Кондитер», «Тістороб. Пекар», «Офіціант. Бармен», «Продавець
продовольчих товарів. Продавець непродовольчих товарів», «Касир (в банку)»,
«Контролер-касир», «Калькулятор», «Кухар дитячого харчування».
У закладі освіти дотримуються національної символіки. У холі, бібліотеці облаштовані відповідні куточки. Діловодство і програмний матеріал викладається тільки українською мовою.
Робочі
навчальні плани з інтегрованих професій, які мають трьох ступеневу підготовку,
погоджено з підприємствами-замовниками робітничих кадрів, Навчально-методичним
центром ПТО в Чернігівській області, Управлінням освіти і науки Чернігівської
облдержадміністрації, Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти
і науки України і затверджено Департаментом професійно-технічної освіти. Зміст
освітніх програм, робочих навчальних
планів і робочих навчальних програм відповідає вимогам освітньо-кваліфікаційних
характеристик з конкретних професій. Робочі навчальні програми з предметів
теоретичної та професійно-практичної підготовки, що формують відповідні
професії, розроблено з урахуванням пропозицій замовників кадрів.
Методичними
комісіями постійно здійснюється адаптація робочих навчальних планів і програм
до конкретних умов сучасного виробництва, своєчасно вносяться зміни та
доповнення.
З
метою якісної організації виробничої практики розробляються, розглядаються на
засіданнях методичних комісій та погоджуються із замовниками кадрів детальні
програми виробничої практики.
З
метою контролю рівня знань учнів з предметів професійно-теоретичної підготовки розроблено
комплексні контрольні завдання, тести.
Робочі
навчальні плани з інтегрованих професій, які мають трьох ступеневу підготовку, погоджено
з підприємствами-замовниками робітничих кадрів, навчально-методичним центром
ПТО в Чернігівській області, Управлінням освіти і науки Чернігівської
облдержадміністрації, Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти
і науки України і затверджено Департаментом професійно-технічної освіти. Зміст робочих
навчальних планів і робочих навчальних програм відповідає вимогам освітньо-
кваліфікаційних характеристик з конкретних професій. Робочі навчальні програми
з предметів теоретичної та професійно-практичної підготовки, що формують відповідні
професії, розроблено з урахуванням пропозицій замовників кадрів.
З
усіх видів підготовки та з кожної професії в навчальному закладі складені пакети
навчально-програмової документації, які відповідають діючим нормативним
вимогам. Розроблені робочі навчальні плани і робочі навчальні програми відповідно
до стандартів. Зміст робочих навчальних планів і програм відповідає
кваліфікаційним характеристикам.
Робочі
навчальні плани з кожної професії погоджені та затверджені в установленому
порядку.
Згідно
з робочими навчальними програмами викладачі і майстри виробничого навчання
розробили поурочно-тематичні плани, переліки навчально-виробничих робіт для
кожного ступеню навчання.
Методичними
комісіями постійно здійснюється адаптація робочих навчальних планів і програм
до конкретних умов сучасного виробництва, своєчасно вносяться зміни та
доповнення.
З
метою якісної організації виробничої практики розробляються, розглядаються на засіданнях
методичних комісій та погоджуються із замовниками кадрів детальні програми виробничої
практики.
Для
здійснення планового контролю навчальної роботи викладачами розроблено
комплекти тестових завдань, контрольних робіт, комплексних контрольних робіт.
Оцінювання загальнопрофесійної, професійно-теоретичної, професійно-практичної
підготовки учнів здійснюється згідно з критеріями 12- бальної шкали оцінювання навчальних
досягнень учнів, слухачів та заноситься до журналів обліку теоретичного і виробничого
навчання.