Ви увійшли як Гость | Група "Гості" Вітаємо Вас ! | RSS
Меню сайту
Пошук
Архів записів

Психологічні поради молодим педагогам

·               Будьте оптимістами! Педагогіка – наука суто оптимістична (втім, як і будь-яка наука; песимістичний лише дилетантизм).

·               Частіше усміхайтесь.

Пам’ятайте: ваша посмішка учням свідчить про те, що зустріч із ними вам приємна, посмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

·               Вчіться вітатися з учнями, це дуже важливо. Тоном, яким ви кажете просте «Доброго дня», теж можна виховувати.

·               Не забувайте найголовнішого: учні істоти парадоксальні (дорослі теж).

Не забувайте: в педагогіці вирішальне значення має перша мить входження до аудиторії, перші уроки, перше знайомство з учнями – все перше.

·               Плануючи свої перші уроки, подумайте:

- з перших уроків виробляйте в учнів певний стереотип поведінки, формуйте позитивні навички;

- які види робіт буде використано й виконано учнями на уроці, що необхідно зробити, аби вони технічно грамотно виконували завдання, яка спеціальна підготовка для цього потрібна. Пам’ятайте: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою. Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи завдання, та до чого привчаться в процесі діяльності.

Пам’ятайте:  ваша найголовніша справа – це спілкування з учнями. Умійте відчувати радість від зустрічі з ними.

·               Вчіться вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли, на вашу думку, вони помиляються чи у вас обмаль часу.

Пам’ятайте: кожен учень має знати, що ви його вислухаєте.

·               Якщо маєте сумнів у тому, як вчинити, краще не поспішайте.

·               У сумніві – втримуйтесь.

·               Не бентежтеся через свої помилки. Учні, на відміну від дорослих, завжди прощають нам помилки. Учні дуже поблажливі до дорослих.

Пам’ятайте: міркувати – ваш найголовніший обов’язок.

·               Знайдіть себе, свій образ. Станьте індивідуальними, придивляйтесь до майстрів, обирайте прийоми які вам по душі, прислухайтесь до думок, в тому числі й критичних.

·               Наполегливо опановуйте навички самоаналізу уроку.

Пам’ятайте слова В. Сухомлинського: «Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоби пробудити у викладача інтерес до пошуку, аналізу своєї роботи. Хто намагається виявити хороше й погане на своїх уроках, у своїх взаєминах з учнями, той уже досяг половини успіху».

В.О.Сухомлинський вважав, що немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як викладачі.

«Найсильніший і найшвидший

Не завжди перемагає у життєвих битвах.

Рано чи пізно перемога дістається тому,

Хто вважає, що він зможе».

Американський поет та філософ

Ральф Емерсон




Ви можете поділитись цією інформацією з друзями, додати її до вибраного або підписатись на оновлення :
Карта НПЦ України
МОН України
Електронна ліцензі
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Профорієнтаційний термінал
Block title
Block content
Block title
Block content
Мова сайту

Чернігівський центр ПТО © 2010-2024 Система Orphus