Ви увійшли як Гость | Група "Гості" Вітаємо Вас ! | RSS
Меню сайту
Пошук
Архів записів

Семінар-практикум

«Емоції нагору»

Доброго дня!

Сьогодні в нас буде семінар-практикум під назвою «Емоції нагору». Попрошу вас бути активними, не соромитись висловлювати свою точку зору з місця і голосно.

Діяти – активно.

Думати – оперативно.

 Виступати – показово!

Творчо мислити – обов’язково!

Людство вступило в еру надзвичайно емоційних навантажень. Ми можемо протистояти цьому лише, виховуючи волю,  навчившись керувати емоціями.

– Як ви розумієте, що ж таке емоції?

Емоції – це ваше ставлення до оточуючих вас людей, до навколишнього світу, до самих себе та до результатів своєї діяльності.

Від нашого вміння розпізнавати емоції свої та інших залежить наше вміння вибудовувати ефективне спілкування. Від емоційного інтелекту залежить як ми вміємо спілкуватись з людиною та приймати правильне рішення.

Для розпізнавання емоцій іншої людини використовують різні канали експресії: міміка, мовлення, невербальна поведінка (жести, рухи тіла).

Вправа 1

Завдання: вам необхідно відгадати емоції, що будуть демонструвати учні (мої помічники). Уважно слідкуйте за мімікою та жестами. Свої думки з приводу емоцій можете висловлювати з місця, головне щоб було голосно.

(ЕМОЦІЇ: відраза, вина)

Так, правильно. А от як ці емоції перетворити на позитивні? Що нам необхідно зробити, щоб у людини змінились емоції на позитивні? (обійняти людину…покласти руку на плече…Пропоную вам всім обійняти, або покласти руку на плече сусідові, що сидить зараз з вами в залі)

Ніхто не знає вас краще, ніж ви самі, тому дізнатись приблизний рівень свого емоційного інтелекту можна навіть без використання тестів. Для цього спробуйте подивитись на себе з боку. Які вам властиві риси характеру? Як ваша поведінка залежить від тих чи інших ситуацій? Відповівши на ці запитання, ви зможете оцінити свій емоційний інтелект і зробити для себе якісь висновки.

Отже, людина з високим емоційним інтелектом уміло знаходить вихід зі складних ситуацій, легко вирішує проблеми, доброзичлива і приємна у спілкуванні.

Людина з низькими емоційним інтелектом часто агресивна, конфліктна, неприємна у спілкуванні, погано контролює свої емоції та імпульси, не впевнена у собі, не задоволена життям, не знає чого хоче від життя, не вміє говорити про свої почуття і не бажає розуміти почуття інших людей, часто відчуває неспокій, почуття провини, закрита, важко йде на контакт.

Вправа 2

Завдання: давайте ще раз переглянемо емоції, які будуть демонструвати учні. Та відгадаємо їх.

(ЕМОЦІЇ: інтерес, радість)

Так, вірно. Позитивні емоції ми сприймаємо краще та точніше.

Іще однією ознакою високого емоційного інтелекту гарного професіонала в системі «людина-людина» вважають уміння слухати.

«Коли ви когось слухаєте, намагайтесь слухати на двох рівнях. По-перше, слухайте, щоб зрозуміти зміст того, що кажуть. По-друге, слухайте, щоб зрозуміти емоції, які стоять за тим, що кажуть».

Складові успіху як в професійній сфері, так і в особистих відносинах можна описати висловом «Завдяки інтелектуальним здібностям ви влаштовуєтесь на роботу, завдяки емоціональному інтелекту – робите керєру»!

Висновок.

Сучасні роботодавці все більше схильні брати на роботу тих спеціалістів, які швидко орієнтуються в життєвих ситуаціях, професіональних проблемах, здатні проявити активність, брати ініціативу в свої руки, оптимістично налаштовані на можливості досягати успіху, сміливо і виважено підходити до планування і здійснення роботи, здатні довести справу до логічного завершення. Найбільш успішні у своїй діяльності ті люди, які вміло поєднують розум і емоції.

Вміння усвідомлювати почуття, керувати ними, мотивувати себе, розпізнавати почуття інших людей та будувати взаємини – це така ж важлива частина нашого життя, як вміння думати.

І наостанок, я б хотіла у вас запитати, як ви думаєте, які я переживала емоції зараз на сцені? 

Будьте уважними до своїх емоцій, та емоцій оточуючих, і ви досягнете успіху в будь-якій сфері.

 

Дякую за увагу!!!

 

Додаток

До фундаментальних емоцій відносять (за К.Є. Ізардом):

ü інтерес-хвилювання – позитивна емоція. Яка мотивує навчання, розвиток навичок та вмінь, активізує процеси пізнання, стимулює допитливість

ü радість – позитивне емоційне збудження, яке виникає при появі можливості повного задоволення актуальної потреби. Радість може виникнути в результаті послаблення дії негативного чинника

ü горе-страждання – емоція, яка викликається комплексом причин, пов’язаних з життєвими втратами. Часто переживається, як почуття самотності, жалості до себе, почуття непотрібності, нерозуміння оточенням

ü гнів – виникає при явному розходженні поведінки іншої людини з нормами етики, моралі

ü відраза – часто виникає разом з гнівом. Відраза являє собою бажання позбутися від когось або чогось

ü презирство – емоція, що відображає втрату значущості іншої людини або цілої групи для індивіда, переживання переваги в порівнянні з ними

ü страх – переживання, що викликано отриманою прямою або непрямою інформацією про реальну або уявну небезпеку, очікування невдачі. Страх є найсильнішою і негативною емоцією

ü подив – різке підвищення нервової стимуляції, яке виникає після якоїсь несподіваної події

ü сором – виникає як переживання неузгодженості між нормою поведінки та фактичною поведінкою, прогнозування осудливої або різко негативної оцінки оточуючих на свою адресу

ü вина – емоція схожа на сором, оскільки також виникає в результаті неузгодженості між очікуваною та реальною поведінкою. Вина виникає при порушеннях морального або етичного характеру, причому в ситуаціях, коли людина відчуває особисту відповідальність.




Ви можете поділитись цією інформацією з друзями, додати її до вибраного або підписатись на оновлення :
Карта НПЦ України
МОН України
Електронна ліцензі
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Профорієнтаційний термінал
Block title
Block content
Block title
Block content
Мова сайту

Чернігівський центр ПТО © 2010-2020 Система Orphus