Ви увійшли як Гость | Група "Гості" Вітаємо Вас ! | RSS
Меню сайту
Пошук
Архів записів
Головна » 2017 » Листопад » 2 » Педрада – інформаційний дайджест
10:31
Педрада – інформаційний дайджест


31 жовтня 2017 року в центрі відбулося чергове  засідання педагогічної ради за інноваційної формою проведення на тему: «Освітні технології сучасності» або «Модні тренди в освіті» в рамках вирішення методичної проблеми центру.



Методист центру Максименко І.О. ознайомила присутніх із Законом України  «Про освіту», наголосивши, що новий Закон це початок великого шляху, нового етапу розбудови системи освіти, а творчі педагоги є агентами змін, які донесуть суть реформи до інших педагогів, батьків та суспільства.






Білоусова М.В., викладач професійно-теоретичної підготовки  розповіла про особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення, завдяки яким будує на уроці ефективну взаємодію з учнями і робить навчання надихаючим та продуктивним.





Демченко С.С., майстер виробничого навчання з професії «Офіціант» зазначила, що дуальне  навчання більш гнучка форма організації професійного навчання, яка забезпечує проходження виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва в обсягах 60-70% навчального часу.


 





Викладач професійно-теоретичної підготовки Науменко С.Ф. під час проведення уроків впроваджує елементи «переверненого» навчання. Учні дивляться вдома короткі відеолекції з предмету «Товарознавство продовольчих товарів», а на уроці відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Під час навчальних занять  викладач виступає тренером або консультантом, заохочуючи учнів до самостійної роботи.






Викладач предмету «Іноземна мова (англійська)»  Трухан І.О. акцентувала увагу колег на тому факторі, що білінгвальне навчання – це різноманіття моделей та програм, об’єднаних єдиним принципом: в якості засобу навчання вживаються дві мови рідна (перша) та друга (іноземна).

Сорока В.Г., викладач предмету «Організація обслуговування в ресторанах і барах» застосовує елементи білінгвального навчання, це стосується професійної англійської термінології, яку використовує на своїх уроках під час знайомства учнів з різними видами обладнання, посуду та інвентарю.






Під час засідання педагогічні працівники виконували різні вправи з метою формування методів критичного мислення: 

Вправа 1. «Сучасні освітні технології» (стратегія «Припущення на основі запропонованих термінів»),

Вправа 2. «Дуальна освіта» (стратегія «Асоціативний кущ»),

Вправа 3. «Білінгвальне навчання» (стратегія «метод «Прес»),

Вправа 4. «Перевернене навчання» (стратегія «Знаємо-хочемо дізнатися-дізналися»,

Вправа 5. «Технологія критичного мислення»







Ми повинні навчати, ми можемо навчити, ми хочемо навчатися разом , заради змін!



Переглядів: 744 | Додав: chcpto | Рейтинг: 0.0/0

Ви можете поділитись новиною з друзями, додати її до вибраного або підписатись на оновлення :
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Карта НПЦ України
МОН України
Електронна ліцензі
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Профорієнтаційний термінал
Block title
Block content
Block title
Block content
Мова сайту

Чернігівський центр ПТО © 2010-2024 Система Orphus