Ви увійшли як Гость | Група "Гості" Вітаємо Вас ! | RSS
Меню сайту
Пошук
Архів записів
Головна » 2017 » Листопад » 2 » Педрада – інформаційний дайджест
10:31
Педрада – інформаційний дайджест


31 жовтня 2017 року в центрі відбулося чергове  засідання педагогічної ради за інноваційної формою проведення на тему: «Освітні технології сучасності» або «Модні тренди в освіті» в рамках вирішення методичної проблеми центру.



Методист центру Максименко І.О. ознайомила присутніх із Законом України  «Про освіту», наголосивши, що новий Закон це початок великого шляху, нового етапу розбудови системи освіти, а творчі педагоги є агентами змін, які донесуть суть реформи до інших педагогів, батьків та суспільства.






Білоусова М.В., викладач професійно-теоретичної підготовки  розповіла про особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення, завдяки яким будує на уроці ефективну взаємодію з учнями і робить навчання надихаючим та продуктивним.





Демченко С.С., майстер виробничого навчання з професії «Офіціант» зазначила, що дуальне  навчання більш гнучка форма організації професійного навчання, яка забезпечує проходження виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва в обсягах 60-70% навчального часу.


 





Викладач професійно-теоретичної підготовки Науменко С.Ф. під час проведення уроків впроваджує елементи «переверненого» навчання. Учні дивляться вдома короткі відеолекції з предмету «Товарознавство продовольчих товарів», а на уроці відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Під час навчальних занять  викладач виступає тренером або консультантом, заохочуючи учнів до самостійної роботи.






Викладач предмету «Іноземна мова (англійська)»  Трухан І.О. акцентувала увагу колег на тому факторі, що білінгвальне навчання – це різноманіття моделей та програм, об’єднаних єдиним принципом: в якості засобу навчання вживаються дві мови рідна (перша) та друга (іноземна).

Сорока В.Г., викладач предмету «Організація обслуговування в ресторанах і барах» застосовує елементи білінгвального навчання, це стосується професійної англійської термінології, яку використовує на своїх уроках під час знайомства учнів з різними видами обладнання, посуду та інвентарю.






Під час засідання педагогічні працівники виконували різні вправи з метою формування методів критичного мислення: 

Вправа 1. «Сучасні освітні технології» (стратегія «Припущення на основі запропонованих термінів»),

Вправа 2. «Дуальна освіта» (стратегія «Асоціативний кущ»),

Вправа 3. «Білінгвальне навчання» (стратегія «метод «Прес»),

Вправа 4. «Перевернене навчання» (стратегія «Знаємо-хочемо дізнатися-дізналися»,

Вправа 5. «Технологія критичного мислення»







Ми повинні навчати, ми можемо навчити, ми хочемо навчатися разом , заради змін!



Переглядів: 55 | Додав: chcpto | Рейтинг: 0.0/0

Ви можете поділитись новиною з друзями, додати її до вибраного або підписатись на оновлення :
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мова сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Погано
5. Жахливо
Всього відповідей: 27
Зробимо сайт кращим !
Знайшли орфорграфічну помилку на сайті ?
Повідомте наc - виділіть її, натисніть Ctrl+Enter і вкажіть суть помилки.
Дякуємо !

Друзі сайту
- http://chcpto.narod.ru -
  попередня версія сайту ЧЦ ПТО
- ІПТО НАПН України -
  експериментальна робота
  з інститутом ІПТО НАПН України
Банери

Педагогічна преса

Міністерство oсвіти і науки,молоді та спорту України. Офіційний веб-сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Чернігівський центр ПТО © 2010-2017 Система Orphus