Ви увійшли як Гость | Група "Гості" Вітаємо Вас ! | RSS
Меню сайту
Пошук
Архів записів
Головна » 2020 » Квітень » 9 » «Піжамний» режим: як зберегти ефективність навчаючись вдома?
14:47
«Піжамний» режим: як зберегти ефективність навчаючись вдома?

Дистанційне навчання вчить і педагогів, і учнів новим способам організації власного часу. Новий досвід віддаленої роботи став викликом самоорганізації та самодисципліни всіх учасників освітнього процесу.

Для ефективного дистанційного навчання пропонуємо кілька порад, які допоможуть налаштувати мозок на новий ритм роботи й мінімізувати стрес і роздратування від незручного навчального формату. Тож давайте змінимо «піжамний» дрес-код на «навчання вдома».

Крок 1. Грамотний тайм-менеджмент.

Головне у словосполученні «дистанційне навчання» визначальне слово — «навчання». Тобто всього лише фізично змінилось місце, із якого ми навчаємо та навчаємось — кожен згідно з графіком.

Щоб навчання не розтягувалось на весь день, щоранку складайте мінірозклад. Чітко визначте свій робочий час і дотримуйтесь його.

Крок 2. Окреме робоче місце.

Визначте у своєму помешканні тимчасову робочу зону. Приберіть звідти все зайве і те, що може відволікати. Мозок буде перемикатись у відповідний режим кожного разу, коли ви будете сідати за свій «робочий стіл».

Крок 3. Дрес-код.

Змінюючи піжаму на костюм, ви налаштовуєте мозок на інший режим. Не спантеличуйте свій мозок і на час карантину — змінюйте піжаму на робочий (нехай і відносно) одяг. Одягніть на себе діловий стиль –  акуратно і строго. Спробуйте, і відчуєте зміни як з боку оточуючих, так і всередині себе.

Крок 4. Перерва.

Звичайно в освітньому процесі є перерви між парами, не забувайте також їх робити і у дистанційному навчанні. Перемикайтесь на щось інше. Краще за все походити, порухатися, можна зарядитися позитивними емоціями від спілкування з друзями (ось тут і виручить телефон), подивитися коротке відео. Довше, ніж на 20 хвилин, відволікатися не варто – адже так можна і забути про головну мету.

Крок 5. Мінімізуйте вплив відволікаючих факторів.

Постійне оновлення стрічки новин створює ілюзію контролю над ситуацією. Так ми знижуємо рівень тривожності, вважаючи "знаємо – значить контролюємо”. Але це не більше, ніж ілюзія. Ми здатні управляти лише власною поведінкою та реакціями на ситуацію. З позиції продуктивності найкращий час для ознайомлення з новинами – не раніше, ніж через годину після завершення роботи, і не пізніше, ніж за 2 години до сну.

Крок 6. Належні комунікації – важливі, як ніколи.

Дистанційне навчання сильно обмежує нашу звичну комунікацію з одногрупниками, з колегами. Обговорюючи завдання, тести, уроки, помилки зараз ми більше користуємось смс-повідомленнями як зворотнім зв’язком. Надавайте перевагу дзвінку, коли можете вибрати: написати смс чи подзвонити. Жива розмова емоційніша й викликає більше довіри. А, якщо є можливість, обирайте й відеодзвінок, нам необхідно хоча б віртуально підтримувати зорові контакти й бачити один одного.

Крок 7. Кінець робочого дня.

Він має бути чітко регламентованим. Зрозуміло, що ви й так перебуваєте разом із рідними, проте навчання — це навчання. Визначте для домашніх свій робочий графік. Домовтеся, за можливості, про режим тиші на період вашого робочого часу, й віддячуйте своєю увагою за його дотримання.

Переглядів: 390 | Додав: chcpto | Рейтинг: 0.0/0

Ви можете поділитись новиною з друзями, додати її до вибраного або підписатись на оновлення :
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Карта НПЦ України
МОН України
Електронна ліцензі
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Профорієнтаційний термінал
Block title
Block content
Block title
Block content
Мова сайту

Чернігівський центр ПТО © 2010-2024 Система Orphus