Методична мета уроку: «Застосування методів активного та проблемного навчання для розвитку особистісної активності учнів на уроках професійно-практичної підготовки»
Під час проведення уроку майстер виробничого навчання вміло використала різноманітні методи навчання:
- гра «Вірю-не вірю»
- метод «Незакінчене речення»
- виконання практичних завдань «Організація робочого місця офіціанта» та «Мінімальна сервіровка столу до обіду на 4 персони»
Майстер виробничого навчання продемонструвала алгоритм професійних прийомів з наочно-практичним показом.
Пробне виконання завдань учнями.
Створені проблемні ситуації спонукали учнів до активності.
В процесі уроку кожен учень за правильні відповіді отримував накопичувальні бали, які виставляв в листі самооцінювання.
Девізом уроку став вислів: «Того, чого людина повинна навчитися робити, вона вчиться на практиці»