31 жовтня 2017
року в центрі відбулося чергове засідання педагогічної ради за інноваційної формою проведення на тему: «Освітні технології сучасності»
або «Модні тренди в освіті» в рамках вирішення методичної проблеми центру.
Методист центру Максименко І.О. ознайомила присутніх із Законом України «Про освіту», наголосивши, що новий
Закон це початок великого шляху, нового етапу розбудови системи освіти, а
творчі педагоги є агентами змін, які донесуть суть реформи до інших педагогів,
батьків та суспільства.
Білоусова М.В., викладач професійно-теоретичної
підготовки розповіла про особливості
організації навчання з використанням методів критичного мислення, завдяки яким
будує на уроці ефективну взаємодію з учнями і робить навчання надихаючим та
продуктивним.
Демченко С.С., майстер виробничого навчання з професії
«Офіціант» зазначила, що дуальне
навчання
більш гнучка форма організації професійного навчання, яка забезпечує
проходження виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва в
обсягах 60-70% навчального часу.
Викладач професійно-теоретичної підготовки Науменко С.Ф.
під час проведення уроків впроваджує елементи «переверненого»
навчання. Учні дивляться вдома короткі
відеолекції з предмету «Товарознавство продовольчих товарів», а
на уроці відводиться час на виконання вправ,
обговорення проектів та
дискусії. Під час
навчальних занять викладач виступає тренером
або консультантом,
заохочуючи учнів до самостійної роботи.
Викладач предмету «Іноземна мова (англійська)» Трухан І.О. акцентувала увагу колег на тому
факторі, що білінгвальне навчання – це різноманіття моделей та програм,
об’єднаних єдиним принципом: в якості засобу навчання вживаються дві мови рідна
(перша) та друга (іноземна).
Сорока В.Г., викладач предмету «Організація
обслуговування в ресторанах і барах» застосовує елементи білінгвального
навчання, це стосується професійної англійської термінології, яку використовує
на своїх уроках під час знайомства учнів з різними видами обладнання, посуду та
інвентарю.
Під час засідання педагогічні працівники виконували різні
вправи з метою формування методів критичного мислення: