29 березня 2018 року в центрі
ПТО відбулося чергове засідання педагогічної ради за
інноваційною формою на тему: «Паблік-рілейшнз як технологія формування іміджу
педагога»., яке відкрила директор центру – Потєхіна Наталія Олексіївна.
Заступник директора з НВР Пищик О.В.
наголосила на тому, що педагог є центральною фігурою, яка формує імідж закладу
професійної освіти та визначила мету засідання, саме
з’ясувати технології формування іміджу педагога та вплив PR на нього.
Робоча група педради задалась питанням
«Який же він, сучасний педагог?» та спробувала визначити основні чинники щодо
формування іміджу педагога.
Голова методичної комісії кулінарних
дисциплін Крутько С.М. разом з творчою групою дали роз’яснення щодо теоретичних
основ формування іміджу педагога. Описали технологію розвитку іміджу педагога
засобами PR, педагогічної майстерності та іміджу в практиці педагога. Крутько
С.М. наголосила на структурних компонентах іміджу педагога та визначила основні
складові формування іміджу. За допомогою практичної розминки педагогічний
колектив мав спробу визначити свою діяльність у відображенні кольору.
Майстер виробничого навчання Бура Ю.М.
дала роз’яснення щодо спеціальної функції управління, спрямованої на управління
процесом створення іміджу,— Паблік Рілейшнз ( Public Relations).
Соціальний педагог Крутько Т.О.
проаналізувала відповіді учнів та випускників центру на питання «Чи потрібно
формувати імідж педагога?», що допомогло визначити сильні та слабкі сторони
іміджу педагогів закладу освіти.
Готуючись до педради, було проведено
дослідження серед учнів та педагогічного колективу центру на тему «Місце
соціальних мереж у житті учасників освітнього процесу», яке дало можливість
проаналізувати значення соціальних мереж у діяльності викладачів, майстрів та
учнів.
Викладач Горіла Н.М. охарактеризувала
основні складові іміджу та поділилася досвідом основних ідей самопрезентації
своєї педагогічної діяльності.
Викладач Кошель Г.Ф. розповіла про
основні напрямки вибору навчального закладу та провела аналіз вербальних та
невербальних засобів створення іміджу.
Майстер виробничого навчання Щепун Н.М описала
принцип гуманізації освіти та провела майстер-клас «Вихвалянки» з метою
розвинути навички короткої самопрезентації.
Майстер виробничого навчання Саченко
Л.В. визначила самоаналіз як одну із складових педагогічної майстерності, яка
формує імідж педагога.
Під час засідання педагогічні працівники
центру виконували практичні завдання. Практикум провела викладач Дидалєва В.М.,
що сприяло налаштуванню на плідну та творчу роботу учасників педради.
На засіданні педради творчою групою було
визначено, що педагог сьогодення для успішної діяльності повинен бути
медіаграмотним.
І на завершення, творча група запропонувала основні
заповіді розвитку іміджу педагога.